Jag har bestämt mig

Lätta... Jag har bestämt mig

Fast det jag tänkte hade väl inte så mycket med reklamslogans att göra.
Jag har bestämt mig för att 2007 ska bli det ÖVERLÄGSET bästa året i mitt liv hittills. Jag ska göra de saker jag alltid velat göra men inte gjort. Spela tennis, bo i Thailand halva året, bo i Sverige halva(tror jag), äta massor gott(ännu mycket mer! Jag har alltid tyckt att jag fått för lite att äta, även om jag äter mycket), kika på hästar, rida, träna breakdance, lyssna på bra musik, skriva musik(som aldrig förr. Speciellt inte nu när jag börjat lira trummor mitt i allt)... ja, allt det där som jag älskar att göra. Jag ska ha så roligt och må så fantastiskt bra. Äta frukt! Min fruktsida är ----edited 2007-----. Det blir bland det bästa i Thailand. Förutom hobbies och sånt kommer man ju självklart hänga med goa vänner, syskon, undervisa, bli undervisad(att lära sig saker är jätteroligt) och sånt.
Ja, mest av allt ska jag vara med Jesus. Gud är det bästa och roligaste jag vet och honom kommer jag sannerligen att vara med och fylla mitt liv med.
Kommer det att funka då? Ja, det funkar väl i teorin. "Man har inte roligare än vad man gör sig", brukar mina föräldrar säga. Eller var det "Man är inte roligare än vad man gör sig"? Jag brukade ju alltid spela apa när jag var barn.

Trixade litegrann för att få upp motivationen jag nämnde i ett tidigare inlägg att jag saknade. Lite extra motion, mer aktivitet, mindre sömn och lite fixish så var det plötsligt jättelätt att laga mat. Jag vill väl fortfarande inte ut och handla och göra andra grejor, men jag får tuffa på lite och tänka å hur kort tid det är tills jag åker till Thailand. Identifiera problemet och ta sen itu med det. Det är ett bra sätt att jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback