Nu bär det bort från Sverige!

 Yes! Idag flyttar jag till Thailand. Blir runt 16 timmars resa innan vi landar i Khon Kaen. Starten river av på Arlanda runt 17.30 eller nått sånt där. Jag vet inte exakt vilken tid det var, men jag kommer vara där ruggigt tidigt i förväg.

Igår var jag i "burebacken" och lekte i snön i lite mindre än 1½ timma. Jag hade bara jeans på benen och de blev helt genomsura :D Jag blev så kall om rumpan efter allt säckåkande att jag kände inget annat än de stora studsarna och att det rev lite :P
Några roliga hits var att vi åkte fort och bra sju stora grabbar tillsammans i länk, så lyckades vi åka fyra pers på en madrass(en av killarna är 2 meter lång) och så förlorade jag ett pulkrace mot en liten gymnasiekille som väger mycket mindre än mig. Jag vinglade lite för mycket och tappade fart typ... Jaja, pulka är tråkigt... Snowracer är bara roligt om man hoppar eller tolkar. Madrass, säck, presenning och tefat, det är det bästa enligt min erfarenhet.
Bra man fick lite snö innan man åkte i alla fall! Det var perfekt. Vi har aldrig haft så mycket snö i vinter som vi har nu. Det har väl snöat dryga två decimeter kan jag tänka mig. Igår frös jag så det gjorde ont och snart är jag i 30 graders tryckande, fuktig hetta ;p Varför jag inte klädde mig mer så jag slapp frysa så mycket? Ingen sport då. Jag var aldrig hem sen morgonen så det blev ingen chans till ombyte och jag var ju varm på insidan, då gör det inte så mycket att man fryser. Man känner bara att man lever om det river och svider litegrann. Det är mysigt att få en snöhög in under jackan. Du får säga vad du vill men jag hade the time of my life :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback