Tillbaka...

Du kanske undrar varför jag inte skrivit på ett tag... Det är lite komplicerat att ta det i detalj, men man kan väl säga det att bloggar är väldigt vanligt förekommande nu. Liksom allt som är populärt, så medföljer det visst motstånd...
Nu har tydligen en grupp av okänd mängd anti-bloggare bestämt sig för att ågärda bloggtrenden. Bland dem har några radikalistiska internethackers alltså skrivit typ spyware-program som läser lösenordet på din blogg så att dessa, ganska otrevliga typer, kan logga in och ställa till bekymmer. Lyckligtvis gick det ganska lindrigt till för min del, jag tror att det kan att ha att göra med att jag har en blogg på en svensk sajt med ett språk som deras makro-altereringsprogram osv inte kan läsa ordentligt till skillnad från kanske blogspot-användare... Jag löste det som så att jag har vissa kontakter som kunde gå in och hämta mitt lösenord åt mig så nu har jag tillgång igen

och så var det med det... om du kanske brukar läsa andra bloggar och märkt att de inte skrivit på ett tag så kan det tyvärr vara illa :/

Edit: liksom kommentaren säger, april april... Gjorde inget aprilskämt alls nu 2009. Lämnar nog helst såna saker upp till andra egentligen

Kommentarer
Postat av: Olle

april april :P

2008-04-03 @ 00:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback