Egg nog

Nu firar vi det västerländska nyåret... hurra..................

Jag tycker inte att det är något särskilt att fira men fest är ju alltid trevligt. Jag med familjen kommer celebrera här i något snöiga, något borttöade, Piteå. Vi har gjort massor med tandpetarsnacks och grejor... vi får se om jag kanske kan lägga upp någon schysst bild här.

Personligen har jag tappat smaken lite för mögelost eftersom jag vart inne på mildare, mjukare kost senaste tiden... men det är ju onekligen fint. Jag kommer nog försöka äta mer av det feta, milda, när vi nu har ett hyfsat utbud. För tillfället sitter jag här med äggtoddy. Den var väldigt god. Men jag skulle kanske fyllt ut den lite till... Skummet smider iaf järnet. Ska nog gå och plocka mig en bit mörk choklad till.

Vi ser fram emot bättre tider nu och med det vill jag passa på att tala väl om två community-sidor som jag uppskattar.

deviantart
deviant art är ett samlingsställe för konst och människor som uppskattar konst. Du kommer inte hitta mitt konto, och jag kommer inte berätta det, för jag vill inte att du ska veta att det är jag... men det är fortfarande jättenice om man vill äta lite med ögonen, läsa lite dikter(finns mycket kontemporärt, nutida, material) eller hålla på.

Answers
yahoo answers är ett rätt stort och aktivt community med folk som ställer frågor och folk som svarar på frågor. Är allmänt roligt att svara, läsa och hålla på och det finns många kategorier beroende på vad du är sugen på... Jag blandar ironi med bra svar med allmänt tyckande, till exempel om jag kommenterar japanska anime-serier eller schysst musik.
Min användare där heter oLemon. Gå gärna in och kolla på mina svar och haka på! ^^







Så säg det nu vad önskar du? lite snittar kanske passar bra?

- Anden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback