Lots of goodness

Jag har ju skrivit en maaaassa bra grejor här på så om det finns någon som önskar nya inlägg vill jag refera tillbaka till de tidigare. Om man dessutom lämnar en kommentar kanske jag till och med uppdaterar dem ;p

Men det bör väl ändå dyka upp något nytt och intressant här, jag är ju inte snål av mig, så jag passar på att nämna att jag är grymt bra. Så istället för att länka hittan eller dittan till några randoms jag tycker är bra eller rekommendera några diverse fina grejor du kan få tag på din närbutik vill jag tipsa om något du kan komma åt från de flesta håll i världen... Jag på internet!

min e-mail finns nämnd i panelen till höger
www.myspace.com/ulle är min myspace om du vill kika
www.facebook.com är jag relativt frekvent uppe på. Network: Sweden, Olle Lindberg, Location: Märsta
jag har en gmail.com som är ulleslayer@ om du skulle föredra det...
om du messar mig på någon ovan kanske du kan få reda på min msn och så kan du messa mig om jag är online där, eller du kan rent av kanske få reda på mitt mobilnummer så att du kan ringa mig

Grab your piece of Olle today!
är lite sugen på kort hår nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback