Spela ett spel

Jag är utmanad av Emma-lena

Reglerna är sådana:

Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar.

7 sanningar om mig...

1. Jag älskar att sluka något rått och i stor mängd, men jag tillåter mig själv nästan aldrig att göra det.

2. Jag tror att jag är smartast i världen.

3. Jag blir arg på människor som inte tror att jag är smartast i världen.

4. Jag har aldrig gjort ett fel, fråga min advokat.

5. Jag är inte rädd för något.

6. Jag tycker om att sova, gärna på dagen

7. Jag fokuserar det mesta av mitt aktiva tänkade på arbete

Kommentarer
Postat av: Nils

Borde inte det betyda att du tänker aktivt väldigt sällan? =P
Men du är ju faktiskt smartast i världen. =D Å andra sidan har din advokat fel.

2008-03-01 @ 09:46:50
Postat av: Emser

Hmm... Kan inte låta bli att hålla med Nils... Tänker du på arbete? Det märks inte... ;P Hihi...

Postat av: Olle

Jag tänkte jag skulle ta sådant som folk inte förstår om mig, oväntade grejor, men det är sant.

2008-03-04 @ 13:41:10
URL: http://ollelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback