My Spacing Out

Family Force 5 är coola med att lägga ut sina videos på internet. Jag såg på deras MySpace att deras kommande turné heter "Skeletour". höhö.... Här är deras senaste video, Never Let Me Go: youtube
Grejer jag gillar i den videon, om man bortser från den braiga låten, så är det killen med björnhuvud- Stenhård! - samt killen med hundhuvuds pose + att bilden vickar fram och tillbaka vid skriket innan han hoppar in i tidsmaskinen.
Om du inte kan få nog av FF5 så lägger de ut Really Real Show på YouTube under samma användare som jag länkade till ovan, familyforce5videos. Det är lite banddokublogg...

Varför kollar man då myspace när det är så rörigt och dåligt? Jo, därför att det är där artister hänger. Självklart prioriterar banden helst sina officiella hemsidor, men myspace är en allmän samlingsplats där man kan surfa runt och "flöda" musik utan att registrera sig eller logga in, om man känner för det. Det finns ju ett fåtal exempel på bra myspace-sidor  också. Som mina polare Seven Nautical Miles. Jag är rätt nöjd med deras häftiga namn och hur bra det går för dem :)

Ett annat band som jag kommit tillbaka till, efter ett litet brejk, är Relient K. Det här är deras myspace
De är suveräna ^^ Min favoritlåt med dem är The One I'm Waiting For som egentligen har hängt med mig ungefär lika mycket som Blindside. Tyvärr har de tagit ner den från sidan jag länkade till, men de andra låtarna är också bra :)

Fikar just nu: Varm nyponsoppa och mörk choklad, 70% kakao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback