ARGH!

-- Ser nu när inlägget blir klart att det innehåller flera förfrågningar... så snälla; Make some effort

Jag vet inte varför, men många kommer automatiskt och tror att jag har flickvän si eller säkert någon på gång så och jag vet inte vad... Börjar vara sjukt less på skvallerhunger och dumma tomprats-attityder. Snälla, inkludera lite intelligens när ni ska uttrycka er i ord!!! Det värsta är att det finns en massa som man förväntar sig ska vara smarta och handla därefter, men i mycket så lämnar de förståndet vid tröskeln och tar sig för en massa dumheter. Lätt att förlåta egentligen, jag förväntar mig bara att de ska handla bättre därefter..

Liksom jag sa i en DOTA-match jag spelade nyss...
Dominerade när jag spelade Earthshaker, som är en upprättgående tjur som bär runt på en stor typ totem som han dunkar i marken. Samtidigt som jag spelade bra så påpekade jag redan från början till mina lagkamrater "please play better" och dylikt... Det var någon som reagerade på att de tyckte jag var negativ, men jag förklarade att jag eg. var positiv och att jag förväntade mig att de skulle prestera bättre. Slutade med att vi totalkrossade motståndet, även fast vi blev 4 mot 5. Då är ju lite snedspel i början ett ganska litet problem, om man kan skärpa till sig.

Vad jag upplevt än så länge så vill damfolket bara bråka med mig. Vart jag än tycks vända mig så har de nävarna i vädret.
Så kontra den andan så drar jag fram några schyssta ord från Ordspråksboken. Jag blev förtjust i flera av de här verserna redan när jag var liten, och jag har märkt i mycket nu när jag är vuxen att jag gjorde massor med smarta saker fullständigt omedvetet som barn och de saker jag sa och gjorde håller stenhårt än idag. It rocks, helt enkelt.

Ords 21:9 Bättre bo i en vrå på taket än dela huset med en grälsjuk kvinna.
Ords 21:19 Bättre bo i ett öde land än tillsammans med en grälsjuk och elak kvinna.
Ords 25:24 Bättre bo i en vrå på taket än dela huset med en grälsjuk kvinna.
Ords 27:15 Ständigt takdropp en regnig dag och grälsjuk kvinna är lika illa.

eftersom jag är så härligt generös och givmild snör jag in en extra bonus, just idag!
Ords 11:22 Som en guldring i svinets tryne är skönhet hos en kvinna utan vett.

Sen har jag märkt att folk har så ruggigt mycket fördomar om en som bekänner sin tro öppet. Man vill på något sätt para ihop mig med de tonvis av dårar till kristna och jag vet inte vad som vandrar omkring och skändar, helt öppet.
Snälla! Spara mig era vaga missbilder om att jag skulle vara den du antar att jag är. Mitt liv har jag alltid levt helt öppet, så att det har varit tillgängligt för den som vill att lära känna mig. Det är de svaga mina vittnen till

Är lite sugen på att tala litegrann om de oheliga dårarna som påstår och pratar mycket, men egentligen är tomma inuti... Fast det här inlägget är tungt nog som det är, så här kommer en bild istället:..

Bru 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback