Bara bara bara bara


Funderar på vad jag ska skriva om... Tja, jag har ätit mycket god mat på sistone och fikat lite shyrre-byrre(bulle)... sen så har man väl sett bra film och lirat lite datorspel, men det känns som om intresset på den fronten är smalt, illa nog.

Fick mitt avi till nya mobiltelefonen idag, så den ska hämtas ut imorrn tydligen. Fast jag vet inte riktigt om det brukar behövas tas hänsyn till, det där "hämtas tidigast"-datumet. Då kommer jag ju ha en nästan riktig kamera, så då kommer det nog slinka upp en del bilder som jag tar själv här.

Hörde en predikan av Herbert Nyman igår som var suverän. Beräknar att det var det bästa sen sydafrikanska André van Der Syl. Samma där, däremot, att intressefronten är smal och just nu så vill jag väl skriva något som skulle kunna passa alla läsare...

MAX har en promo nu, som jag inte sett tidigare. Pitemålet! Den var väldigt god... Kan skarpt rekommendera en dubbel piteburgare så man får två köttbiffarararararara. Nu blev man FETT HUNGRIG

midddaaaaaaaaaaag!!

(parentes: bara bara är delning/att dela, på japanska, och bara är ros)


bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback