Kollat lite på vår-TV

Blev en stund i soffan idag. De har grym soffa, föräldrarna här, faktiskt... Nu igen så talar morsan däremot om att byta ut den. Jag fattar inte varför folk vill byta soffor så ofta. Om man har en bra kan man väl använda den, även om den börjar bli lite småsliten. Nytt är inte alltid bäst

På TV såg jag Top Chef. Bra program. På tal om såna tävlingsserier så har jag sett en del Project Runway på sistone också, det när de syr kläder. Det är också bra, men inte lika bra som Top Chef. När jag ändå är inne på ämnet så har jag kikat på MTV's America's Best Dance Crew... Det är bra, men inte tillnärmelsevis lika bra som favoritprogrammet någonsin, So You Think You Can Dance. Såg nu, efter en titt på www.mtv.com , att det som de sänder här nu är visst säsong 2 när de, i USA, redan är väl inne på säsong 3. Tydligen vann ett gäng b-boys som egentligen inte var speciellt bra, och tvåa kom SoReal Cru. SoReal var min andrafavorit, men skymtade inte vart mina favoriter kom... De heter något med Soul... men jaja.

Var ganska dåligt TV-utbud annars, men det brukar ju vara så dagtid. Blev i alla fall en del ZTV och då hittade jag Katy Perry's lite nyare singel Thinking of You. Den var riktigt, riktigt bra och musikvideon var också superschysst. Älskar den stilen :) Blev nästan sugen på att se Divine Secrets of the Ya-ya Sisterhood igen, fast jag sett den så många gånger.
Rekommenderat
KatyPerry

Kommentarer
Postat av: Olle

Lägger till i en självkommentar att Katy Perry's album är riktigt schysst :) Sitter precis och diggar Mannequin. Fantastisk låt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback