Några grejor, linksom

---

Schyssta bilder och en möjlig trigger för reslusta:
En topplista med pooler
En del häftig konst, trevliga bilder: Avlagda böcker
*asgarvar* sjukt briljant..: Matlagningsblogg
ahahaha, har svårt att återhämta mig från Kockmasters äventyr... men vi tar några länkar till

jo, jag har ju alldeles för lite bilar här. Är ju massor med folk som gillar bilar...
Santa Monica BMW är rätt schysst

Sen är ju lite sång och musik alltid trevligt... Ännu bättre med en som besegrar både åldersslitage och fördomar

jag är ju ett science freak, så vi avrundar väl med flytande kanonkulor. David Letterman's Does it float: Släng dig i väggen

Kommentarer
Postat av: Nils

Matbloggen verkade ha ett sjysst upplägg, men jag är så ointresserad av mat så inte ens den där bloggen var intressant. Ikväll iaf.



BMW är överskattat. Jag har en fin Saleen S7 på min sportbilskalender däremot. Den är ... grön! ;)



Fördomar förtjänar att bli ägda. Jobbigt att jag är så fördomsfull då... =S



Han var lite modig den där forskaren. Släppte ner ett klot så det skvittrar och han har nästan inget skydd på huvudet. Rolig kommentar som fanns där: "It doesn't even get wet, WTF?!?"

Det var någonstans jag läste/hörde att JÄRN flyter på döda havet. Tror det var någon frågesport. Inte riktigt sant kanske... Well, ja, båtar flyter... Det hade varit coolt att försöka vandra på en kvicksilversjö dock. Om man nu lyckas hålla sig upprätt. "Han går på metallen! Det är ett under?"

2009-04-18 @ 20:41:28
Postat av: Nils

Re: Jag märkte skämtet, men tänkte att du kanske gillade BMW ändå. Det var helt fel, eller? Bloodymare går btw inte i linux. De använder nå't anticheatprogram som funkar dåligt.

2009-04-20 @ 18:43:47
Postat av: Nils

När jag ändå är här. Snubblade över ett möte mellan Allram Est och Yngwie Malmsteen. Allram går igång rätt hårt vid 2:15. Det är ganska kul. =D

http://www.youtube.com/watch?v=OTydmBDEwW8&feature=related

2009-04-20 @ 18:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback