Solovår

Fint med lite vår ute. Vår är väl lite som en ny start... Man har alla möjligheter att göra något nytt.

Jag kan väl berätta lite nya grejor jag gör...

Jag har plockat upp Freak Kitchen och Mattias IA Eklundh på nytt, inte bara några enstaka låtar utan jag har tagit allt till mig. Förut tyckte jag att det, det och det var bra, men nu tycker jag, vad gäller deras musik, att *allt* är bra. Bara olika mycket bra. Sånt gör mig nöjd... När jag får *allt*
Sen diggar jag Katy Perry. Det är nytt för mig att ta till mig en artist från popindustrin på det sättet. Good work, kan jag bara säga.
Annat nytt skulle väl vara att jag faktiskt läser japansk manga på riktigt. Har aldrig tyckt om det, utan alltid velat ha anime. Men nu har jag hittat en manga som är så pass bra att jag riktigt stormtrivs med att läsa den och redan funderar på om jag ska läsa om den snart... Hunter x Hunter

Jag har också ditch:at min nuvarande kvinnofilosofi. Jag har försökt med att hämta kvinna och nu senast att vänta kvinna.... men inget av dem har fungerat, så jag behöver fundera ut något nytt nu. Förstår däremot inte alls varför de tidigare två inte fungerat, de var ju båda fullständigt perfekta planer... men så kan det vara...

huntahunta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback