Stimulativt

Växter är ganska sensuella, om du inte tänkt på det. Kronblad till rosor, t.ex. har fruktansvärt mysig textur och känsla så man fattar varför man strör ut dem så att man kan gå på dem. Vissa stycken gräsmatta, när det inte är för torrt utan lagom mustigt och gärna lite oklippt, då är riktigt fint att gå på barfota också.

Nu råkade jag säga två ggr att gå på något, och det är väl så för mig att jag har känsliga fötter och är dessutom plattfot så jag fattar lätt tycke för ett schysst trägolv eller sådär när det är mysigt under fötterna, men man kan känna det med händerna också... Jag tycker det är mycket roligare att gå och klämma på blommorna än att lukta på dem, om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe,okej =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback