Some stuff


 På sistone har jag kikat lite på tidstecken som pekar på att den här åldern tar slut. Mycket kan man se ganska direkt att de inträffat... såsom hungersnöd naturkatastrofer osv.
Mer intressanta punkter är sådana som "förödelsens styggelse". Jag har alltid vart övertygad om att det handlar om en atombomb och eftersom den tydligen ska "stå på helig plats" tänkte jag mig att Israelstridigheterna skulle mynna ut i att en kärnvapenspets damp ner. Efter vidare efterforskning, bl.a. så har jag varit i Jerusalem :P, så har jag märkt att den heliga platsen faktiskt är Japan och där har det redan dumpit ner förstörelse för länge sedan.
Strax efter den tiden(alltså nu) så ska himlens krafter skakas och då blir det lattjo lajban. Vi väntar alltså bara på att det ska inträffa, i princip.
I en stund då man inte väntar det, kommer det att hända. Alltså nu. Massor med massor väntar sig ett sen... senare senare, mañana matata hakuna later... men så kommer det inte att bli.

hoppas ni kommer att uppskatta finalen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback