bax in Piteå

ja då var man tebax här igen. Tror Peter ska komma förbi och fika sen ikväll så det blir sköjj.

Mycket grönare här nu än när jag åkte sist :D sommar-vår-övergången här är ju rätt våldsam, kan man väl säga.
Gott om folk ute på stan... jag förvånas över att pite ändå är så livligt :P ´´´´

jag sitter hela tiden och skickar länkar med fighter till Nils med Uhrls spännande matcher. Den killen vinner seriöst nästan allting nu. Han som var rätt svag tidiga nivåer har verkligen blommat ut nu runt level 10(tar ganska lång tid att komma dit). Skulle egentligen vilja spara fighterna, men de försvinner bara typ efter en dag så det skulle inte funka så bra om jag la upp länkar här.
Mellan level 9-20 börjar det verkligen bli intressant för då börjar det jämna ut sig mellan karaktärerna och man kan få rätt långa, spännande fighter. De som fuskar och kör script för att massa experience brukar gå upp på level 30 och däröver så dem slipper man när man spelar som vanligt.

URL för Uhrl: http://uhrl.mybrute.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback