Cherry pops

Jag vill bara uppmärksamma de fantastiska cherry pops just nu. Många känner väl igen de turkosa eller möjligvis bruna flaskorna från plockgodishyllan. Före detta Webes, numera Toms, har gett ut två sorter tilläggningsvis; Peach Pops och Cherry Pops till de tidigare Soda Pops och Cola Pops. Även om de två tidigare var två grymma klassiker så är PP och CP ännu godare och ännu bättre. CP-gott och CP-bra helt enkelt

Jag har aldrig tidigare hittat något som ska vara smaksatt som körsbär som faktiskt smakar äkta, färska körsbär och det är så överraskande beroendeframkallande :D ^^ Cherry pops får du ofta tag på på Willys, vad jag vet. Jag har alltid vart en sån person som handlat mycket på ICA men över senaste året har de fått sig en känga och jag handlar nästan enbart på Willys och ÖB nuförtiden. Utom kanske när jag var i Ume men det var för att det var så smidigt med ICA så nära. Jag blev däremot ett flertal gånger frustrerad över hur dålig den butiken var.

Olle ser rött
Toms

Hårdrock!
Cherrrrry
Bilden ovan är från länken till Toms.

Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

det finns så mkt att välja på :P så¨man får bara ta nått allt e lika gott ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback