Sommar!

Nu äre sommar, nu äre sol! Nu äre koskit i hagen

Jag har åkt ner till Umeå och ska bo där en vända nu. Har redan hunnit med en *väldigt* trevlig helg med gott fika, och god mat liksom mandelpotatis med bacon. Förvisso åt jag det när jag var i Pite, men det tillhör fortfarande helgen.

Finns mycket jag skulle kunna säga om de filmer jag sett och mina små japanska resor över animesfären eller om mina schyssta funktioner på mobiltelefonen som jag är väldigt nöjd med...
 meeeeen... det är ju rätt tråkigt.

Även om jag skulle berätta om mitt välmående så skulle du inte få ut så mycket av det. Det är bättre att man försöker bidra till att en annan får må bra. Särskilt om den "annan" är jag :]

Har vart för lite trevliga ljud på sistone i bloggen här så nu blire en musiklänk! Family Force 5 har ju vart schyssta nog att lägga upp sin nya, jättemysiga musikvideo
på YouTube. Glöm inte att trycka på high quality-knappen
Sjukt sweet

Den är perfekt att ladda upp humöret innan man drar ut och lirar beach volley och lattjar. Vill bara åminna er om att förmodligen några av Sveriges allra bästa stränder finns här vid Umeå och om det inte vore nog så finns det väldigt gott om sportalternativ.

Kommentarer
Postat av: Nils

Bra stränder? Var då?

2009-05-27 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback