Drömbil


Såg ett kul avsnitt av Top Gear, inspelat i våras. Det inkluderade kanske en riktig drömbil för mig? I Märsta en gång så visade en snubbe som hade gott om cash mig två av sina veteranbilar. Han var samlare och det här var riktiga prålåk! Bl.a. var det en urtjusig Porsche från 70-talet som var alltför härlig med sin V8. Efter det har jag tänkt att det är nog en sån bil jag vill ha. En dundermys V8 som är lagomt häftig
V12:a låter ju inte helt dumt det heller. Men ultimat så är det jag framför allt vill ha i en bil stabilitet och precision, eftersom jag brukar låta min närvaro gå ut över hela bilen vill man ha en balanserad bil som helt och fullt ger sig till mitt syfte.


Denna Lamborghini verkar vara något i min smak



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback