H o c k e y - Hockey!


Vitt med snö ute! Utanför mitt fönster är det en rönn som fortfarande har kvar rödbruna hängen med löv. Väldigt fint tillsammans med snön och de mörka stammarna.
Kommer förbi några enstaka sladdoptimister som provar hur pass de kan dra lös i snön.

Jag lirar dota. Någon norrman med en bra bot för att hosta spel som jag kommit i kontakt med plus någon annan som jag spelat mycket med på sistone. Dessutom blir det en hel del Nodiatis (nodiatis.com). Det är väldigt, väldigt bra spel faktiskt. Någon hockeymatch i NHL 92-93 blir det också. Börjar vara ganska bra på att utilisera spelare och köra kaxigt, dominant spel. Sparar många repriser och är allmänt badass.
Skulle vara rätt ball att ta ett filmprogram och lägga upp en del repriser på youtube... Riktigt mycket spelglädje i det spelet alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback