Mankväll måndagkväll



Kollade på femman inatt. De hade ett suveränt program, Last Man Standing. Det är ett gäng utvalda killar som är expansionssugna och blir utskickade till ett kulturpreserverat folk för att slåss. Grymt ballt.

Homepage:
http://www.bbc.co.uk/lastmanstanding/ (men var försiktig om du kikar runt där, eftersom säsongen som just började sändas i Sverige igår är redan färdigsänd och en ny påbörjad)


efter det programmet så var det Braniac. Det är rätt manligt, fast jag blev uttråkad i längden så jag såg inte färdigt. Det är för mycket TV-program(singular)...
Har svårt att säga hur enormt bra Last Man Standing[!!!!!] var. Det var butch. Det var ärofyllt. Det var verkligen roligt. Inte skrattroligt. Skratt är inte sammankopplat med skojj, i min värld. Det var superkul


Kan väl även nämna att det förstås gick Miami Ink och 2½ men som naturligt faller in i en mankväll. Skönt med de nya avsnitten av när Jake inte är en störig liten kille som spolierar hela serien. Har inte tyckt om den förut riktigt pga den abuse:n.



Kommentarer
Postat av: Olle

bilden är från avsnittet som var i måndags, när de var i Mongoliet och körde äkta mongolisk brottning. Var väldigt bra, men en kille(min favorit) bröt två revben under träningen och mongolen som tränade honom fattade inte att han faktiskt var skadad :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback