Öppensinnad och inte trångsynt



mina bragokex är överstekta och smakar något bränt >://////


Undrar vad folk vill att man skriver om egentligen... Skriver man något smart tycker fnasken(egen definition) att det är för högtravande, otillräckligt eller något sådant, eftersom de själva lever i en konstig form av saknad som gör att de *inte* uppskattar. Det är ju jättekonstigt eftersom hunger är bästa kryddan... men finns en överraskande spridning av att vara utan på ett sätt som gör en kritisk istället för att få det att funka.

Nu nyligt har jag mött ett helt gäng med, allvarligt talat, idioter på internet som är snabba att döma och om de har minsta lilla sak till sin fördel så använder de den bara för att ta sig självförtroende att säga de mest dumma saker


Mitt bland dessa fördomsfulla, illvarslande nazister så finns det härligt folk med bra attityd, som förstår att uppskatta utveckling och gärna är ironiska med nazisterna. Det som kännertecknar dem är en förmåga att inte låta sig hunsas och viss förståelse av ära framför allt. Ofta är de skämtsamma och gör bara sitt bästa för att ha allmänt trevligt, och trackar aldrig ned på folk.

Jag tror att det är allmänt viktigt att vara öppensinnad och inte trångsynt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback