Record breaker!



- och då menar jag inte den rödmarkerade knappen på videokontrollen...

4.9 miljoner i Bejeweled 2. Snajsigt. Låg på nivå 12 och lirade en 2-miljonpoängsrunda... det händer ganska ofta, även när jag sitter och lyssnar på musik eller funderar. Denna gång var det däremot inte så mycket multi tasking och så fick jag en rad hypercubes att sortera bort lite färger med och vips så var man på runda 13, sedan 14 och wham! Nästan fem miljoner samlat.
Har fått en del avslappning idag, efter att ha varit på badhus... så det var väl kanske det som gjorde't


Snör också upp en gammal goding:
Flash flash revolution
Det är som dancedance revolution, fast lite mindre betungande eftersom du bara behöver röra på fingrarna ^^
Riktigt trevligt!
- Jag rekommenderar att börja på låtar markerade med "For Beginners" o dylikt. För att vänja sig vid kontrollerna och läsningen.

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Håller med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback