Skärmdump


Om du är sugen på att crasha TV:n rekommenderar jag hellre att ta en runda Turtles in time på ett Supernintendo och kasta lite fotsoldater på den istället. Underbart spel :D

För er som vill göra det på era skärmar; finns nu
Dragonica!

Dragonica är seriöst ett riktigt bra, helt gratis spel som väldigt stimulativt låter dig slå alternativt skjuta ner mängder med stubbar och massor med annat myspys. Får du inte en skön critical strike så kan en gubbe flyga upp och tryckas upp mot skärmen, lämnande en spricka. Väldigt bra känsla över hela spelet.


Jag säger bara "äntligen!". Ett bra spel jag kan köra med tangentbordet, annat än NHL 92-93. Jag älskar "traska runt"-känslan man får i bra FPS och MMORPG, och det här innehåller dessutom intressanta, aktiva fighter.



http://en.dragonica.gpotato.eu/ har en grön knapp längst upp till höger: "Download". Rekommenderar torrent, så kommer man upp i 1mb/s.
Medan den tutar så registrerar du ett användarkonto.
Jag är spelar i channel 6 på den server som är tillgänglig. Säg till mig så kan vi bli in-game buddies ^_^ :D



Bilden ovan: Fyra karaktärer tampas med en yxboss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback