Nytt - filmfront


Jag har sett två biofilmer med 3D-glasögon än så länge. Alice i underlandet och Avatar. Avatar var en vanlig kvalitativ film. Tyckte inte man använde 3D'n speciellt bra och störde mig en hel del på undertexterna var upp i ansiktet på en och tog för mycket uppmärksamhet. A i U tyckte jag var mycket bättre. Den var väldigt bra, med lite sån unik filmmagi och det blev lite extra utmärkt av thö thrii dii. En väldigt bra grej var att det var mer subtila subtitles. Lite mjukgula och sådär så att de inte förstörde. Bandersnatch!



Draktränaren är ju Dreamworks nya ess. Den var väldigt familjär, mysig och skön... en film man säkert kan se flera ggr. Jag gillar däremot A i U bättre

På tal om den så hade den ju några coola trailers för andra filmer i 3D. Nya Resident Evil med Milla Jovovic och Ali Landry verkar bli cpbra. Jag gillade RE3 väldigt mycket, tyckte 2:an var jättedålig och 1:an inget speciellt. Ser fram emot #4! På något vis känns det som om 3D-effekterna passar allra bäst till en film som är baserat på ett datorspel :) Det var vad jag upplevde när jag såg trailern iaf

edit: Förut stod det något annat här, men jag kom fram till att det ska stå: Ichi the killer



Kommentarer
Postat av: Olle

holy crap Bandersnatchen är badass! Han är lite som mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback