`Brutality!*-,·.


"Huh? Huh..? HUUUH!?" - Huh-kyoudai, Eyeshield 21



Kanske ska anknyta de fyra sfärerna till tidigare upplagda kraftdiagram..

Manipulation-Manifestation --- TRAVEL
Excitation-Transformation ... SPECIAL
Judgement-Resilience +++ BRUTALITY
Alla: THRILL

Om man pratar om Resilience kan det vara lätt att känna igen Brutality. Brutality bryr sig inte och störs inte. Om du kommer med gift, offensivt språk, kyla... I allt så står Brutality resilient och blir inte påverkad utan processar bara igenom allt.

"Jasså, min lever fungerar inte? Bäst den läker då, för jag har tänkt gå och äta glass."

"Hmmm... det är en bit kvar till glassbaren, men min kropp orkar inte gå mer. Jag lägger mig väl och sover här en sväng, så kan jag äta glass sen"

"Värst vad det var vingligt och gå. Verkar som om jag är rätt yr. Yr... vaken! HAHA! Meeeeeh, jag vill ha glass... *stapplar fram*"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback