Supremacy


Runt jultid så är det en del roliga hemvändare som man finner i Pite. Idag ringde plötsligt barndomsvännen Johannes och kom sedan förbi. Han har ju också fastnat i Fjollträsk en vända, så han uppskattar nog våra välsnöade vidder. Tyvärr är jag så tråkig att jag har ju inte tagit några bilder, även fast vi var ute på värsta fina långpromenaden med ample opportunities, bl.a.

Väldigt skönt ute. Jag tycker inte alls -15 är för kallt. Även om det blåste nu så är det alldeles lagomt utan långkalsonger när man har lite tempo i steget. Jag började vänja mig vid att gå kyliga promenader när jag gick från busstation upp till "Japan-Jocke" i gymnasiet innan man tog körkort. Jeans, bitande köld och inga långkalsonger. Då mår man bra...

Men iaf så hade vi a cruel time. Visade upp mitt livsverk om de fyra sfärerna för Johannes och mycket riktigt så förstod han det mycket väl. Man kan nog säga att han är någon sorts expert i kraft och "the Fantastic Four" och det får ju jag bestämma som utvecklat konceptet. Jag skulle säga att han har näsa för saken. Vanligtvis när man träffar honom så nämner han, eller till och med visar, något intressant kraftsammanhang och det har pågått sen vi var kids. Jag har äckligt bra minne och skulle kunna dra otaliga stories, men vem orkar hålla på så?

Slutligen kollade vi på Kung Fu Panda som är en film så tjockt med bra. Dessutom verkade den produktiva dagen i att det var den överlägset bästa gången jag sett filmen. Arigatou gosaimasu, Nils-kun, Johannes-kun.
Mata ne

Kommentarer
Postat av: Nils

Mata dig också.

2010-01-04 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback