Dagens tips!




... Tänk på hur du går!
Det är lätt att bara koppla på det autonoma nervssystemet och skicka en massa orders, men snälla, snälla... bearbeta vad det egentligen är du gör för något. Finns galet många människor som inte ens går ordentligt och man har en massa lidande muskler som sladdrar och är slarviga.
Jag är normalt ganska distanserad så jag lägger märke till mycket, bland annat folk som går förbi, och det är extremt få som faktiskt kan gå dugligt. Antag absolut inte att din barndom är autoperfekt :P

Disciplin!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: oj vilken lååång kommentar... jag läste igenom den lite snabbt och jag kan säga såhär: inlägget jag skrev var mest på skoj, ironi, och rösten jag hörde kom från cafét som ligger under lägenheten. enklare än så är det inte!

Postat av: sandra

sv: haha det är inte alla som fattar att jag skämtar ibland. oftast är det bara jag själv som skrattar=)

2010-07-16 @ 11:25:05
URL: http://durrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback