väldigt värdefullt program


Jag har hittat ett jättebra program som städar upp det tjorviga windows.
SLOW-PCfighter

Vet inte hur pass viktigt eller funktionellt det är för Windows 7-användare, men alla som använder XP borde ha SLOW-PCfighter. Den rensar registret, tomma sökvägar, delade dll-filer m.m. och sökningen är ruggigt snabb!
Programmet ligger aldrig på i bakgrunden, startar vid spontana dåliga tillfällen och är helt befriat från sådana dåliga ovanor som dessa program vanligen lider av. När det körs, så körs det. När du trycker |x| så är det borta.

CRAZY Good

min erfarenhet är att bästa sättet att hålla datorn vid god hälsa är att köra slow pc-fighter, ha en firewall(gärna i en router) som håller ute hackers och intrång(en bra hjälper mycket mot trojan/mask-försök också) samt att undvika att skaffa virus. Adware-removal behöver man inte om man rensar cookies typ varannan månad och har datorstorstädning med en sweep en gång om året möjligtvis. Vid de tillfällena kan man installera ett program och sen ta bort det efteråt.
Jag har kört utan antivirus rätt länge nu, och jag är nöjd med det. Om man vet att hålla sig undan från MSN-länkar med virus osv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback